18 May 2006

Η ΑΓΩΝΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑ

Κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», είμαι 45 χρονών και είμαι πατέρας 3 παιδιών. Ο γιος μου (το τρίτο παιδί) είναι 10 χρονών. Κάθε ΜΑΙΟ κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», εδώ και 10 χρόνια κλείνω την τηλεόραση για
Να μη βλέπει ο γιος μου της «φιέστες» τίτλων του Ολυμπιακού. Κάθε μέρα κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», ο γιος μου πάει σχολείο και έρχεται στεναχωρημένος (γιατί τον κοροϊδεύουν οι συμμαθητές του) επειδή πάλι ο Ολυμπιακός κέρδισε σε έναν αγώνα, ενώ ο Παναθηναϊκός, έχασε ή ήλθε ισοπαλία. Κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», ξέρετε ότι πριν 10 χρόνια στα 10 παιδιά τα 6 ήταν Παναθηναϊκοί, τα 3 Ολυμπιακοί και το 1 ήταν ΑΕΚ; Ενώ τώρα κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ» στα 10 παιδιά τα 8 είναι Ολυμπιακοί, το 1 είναι ΑΕΚ και το άλλο (ο γιος μου) είναι Παναθηναϊκός! Καταντήσατε την ομάδα κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», μικρομεσαία που κάθε χρόνο πάει και χειρότερα! Είμαι 45 χρονών και εδώ και 10 χρόνια ζω έναν εφιάλτη! Έχω οικογενειακό πρόβλημα (τσακώνομαι με τη γυναίκα μου, φωνάζω στα παιδιά μου). Έχω την αγωνία (όπως προείπα και στο θέμα), μήπως ένα πρωινό ο γιος μου, μου πει:

- Ξέρεις πατέρα, εγώ έγινα Ολυμπιακός γιατί όλοι οι φίλοι μου είναι Ολυμπιακοί. Εδώ και 10 χρόνια κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», πάω στη δουλειά μου κάθε μέρα σκυθρωπός και αμίλητος γιατί δε μπορώ να αντικρούσω με επιχειρήματα το δούλεμα των συναδέλφων μου! Δεν έχω όρεξη για δουλειά, δεν έχω ξεκάθαρο μυαλό, δεν έχω καλή παραγωγικότητα και γενικά δε μπορώ να κάνω κάτι καλό για την καριέρα μου!
Γιατί κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ»; Γιατί; Δεν έχετε λίγο εγωισμό πάνω σας, να απαντήσετε στον άλλο τον «ακατονόμαστο» όταν μας βρίζει και μας λέει πελάτες και λαγούς; Δεν έχετε λίγο φιλότιμο πάνω σας, να πείτε (και να το κάνετε, φυσικά) ότι θα πάρετε ένα μεγάλο προπονητή (ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ) και ένα μεγάλο ποδοσφαιριστή (ΖΙΝΤΑΝ) για να κοντράρω τον αντίπαλο μου (ΚΟΚΚΑΛΗ) ; Δεν έχετε λίγο αξιοπρέπεια πάνω σας, να πείτε αφού οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού γέμισαν 4 φόρες το Ολυμπιακό Στάδιο μέσα στο κατακαλόκαιρο (ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ) - ήμουνα και εγώ εκεί σε ένα ταξίδι αστραπή (ΡΟΔΟΣ- ΑΘΗΝΑ- ΡΟΔΟΣ, στο ματς με τη ΒΙΣΛΑ ΚΡΑΚΟΒΙΑΣ) - πιστεύοντας σε σας, ότι θα κάνετε τον Παναθηναϊκό ικανό να πρωταγωνιστήσει σε Ελλάδα και Ευρώπη!
Φυσικά τα αποτελέσματα ήταν ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΑ!!! Πεντάρες στην Ευρώπη, τρίτοι στο Πρωτάθλημα, αποκλεισμός στο Κύπελλο από ομάδα Β'
Κατηγορίας (ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ) και φυσικά 2 ήττες από τον αιώνιο αντίπαλο! Δεν έχετε λίγη τσίπα πάνω σας κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ», να πείτε στα ίσα ότι δεν έχω λεφτά ή ότι είμαι ανίκανος να ανταγωνιστώ τον ΚΟΚΚΑΛΗ ή ότι δε θέλω να κάνω μεγάλη ομάδα τον Παναθηναϊκό, γιατί έτσι γουστάρω!

Εν κατακλείδι, ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ επιτέλους κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ». Αφήστε κάποιον άλλο (ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ) να κάνει το όραμα μας πραγματικότητα.
Δε σας ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ άλλο! ΦΤΑΝΕΙ πια! Να πάτε επιτέλους στο σπιτάκι σας και να ασχοληθείτε με τα αυτοκινητάκια σας (που τα ξέρετε καλά) κύριε «ΤΖΙΓΚΕΡ».

Στο τέλος σας αφιερώνω ένα τραγουδάκι με νόημα!!!
«Και αφού βάλω σε μια τάξη τα ασυμμάζευτα, θα σου πω αν είσαι εντάξει τώρα μάζευτα, και αν κρατάς το χαρακτήρα τον αλύγιστο, παρ' τον δρόμο που σου πρέπει, τον ΑΓΥΡΙΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!»

Από επιστολή προς sportime.

1 comment:

Debby said...

Τέλειο σχόλιο παρόλο που δεν είμαι ποδοσφαιρόφιλη!!

Το κακό είναι ότι ακόμα και εγώ μια γυναίκα άσχετη με ποδόσφαιρο αντιλαμβάνεται ότι έχουν δώσει τον Παναθηναικό στον Τζίγκερ για να παίζει (μια και του πήραν τα αυτόκινητα για να μην πάει να σκοτωθεί πουθενά) να μην βαρεθεί την ζωή του παντελώς και πάθει κανένα ψυχολογικό. Καταλαβαίνεις τώρα...

Εδώ ταιριάζει η μουσική υπόκρουση του "θλιβερού τοπίου" του Πάριου!!

Ευχομαι ανά(σ)ταση σύντομα!!!